diumenge, 22 de març del 2015

Per començar el diari...

Hola a tots i totes!
Després d'uns quants dies a la segona estada de les pràctiques iniciem de nou un blog on explicaré el meu dia a dia en el centre, les coses que vaig fent en el pla d'actuació i tot allò que vaig aprenent aquest temps que estaré allà. 
Els dos pràcticums els he fet el mateix lloc, el Centre Logos de Rubí (Clínica Montanyà). Es tracta d’un centre de titularitat privada que consisteix en proporcionar un servei extern que millori la qualitat de vida de les persones fent un diagnòstic, assessorament i tractament psicològic i logopèdic de nens, adolescents i adults. 
Durant la primera estada vaig poder fer observació dels casos que hi assistien, quina era la feina de les psicòlogues i la de les logopedes i com feien el tractament a les persones que venien al centre. Aquest segon periòde duré a terme el Pla d'Actuació que va destinada als infants que tenen un possible diagnòstic de TEA (trastorn de l'espectre autista). S'intentarà elaborar una intervenció on es fomenti la millora de les habilitats socials i emocionals que presenten aquests nens, tot tenint present els diferents agents que actuen amb els infants: escola, família i el centre.
Així doncs, en aquest bloc aniré incorporant les reflexions de la meva estada en el centre i tot allò que vagi fent i descobrint.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada