FASE 1 :
Anàlisi de les necessitats i disseny del projecte
Hores: 15 h. Data: del 12 de febrer al 16 de març
|
Objectius:
-
Conèixer
i recollir dades sobre els diferents alumnes que presenten un diagnòstic o
possible diagnòstic de TEA (trets de l'espectre autista).
-
Detectar
i concretar els problemes i necessitats que presenten aquests alumnes a
nivell social i emocional.
-
Conèixer
i estudiar les característiques, habilitats i mancances de les persones amb
trastorn de l’espectre autista.
-
Definir
els objectius de la intervenció i el Pla de treball amb la supervisió
corresponent de la tutora del centre.
Destinataris/àries: tutora del centre, alumnes
amb TEA, professional que treballa al centre (psicòlogues i logopedes),
tutors i psicòlegs EAP dels centres escolars on assisteixen els alumnes i
estudiant en pràctiques.
|
ACTIVITATS
I CONTINGUTS
|
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
|
FASE 2 :
Planificació de l’actuació a seguir
Hores: 15 h. Data: del 16 de març al 3 d’abril
|
Objectius:
- Analitzar les necessitats reals
d’aquests alumnes a nivell socioemocional.
- Definir els materials que
es realitzaran per millorar les mancances que presenten.
- Definir la metodologia que
es seguirà durant les sessions.
Destinataris/àries: tutora del centre, alumnes
TEA i estudiant en pràctiques.
|
ACTIVITATS
I CONTINGUTS
|
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
|
FASE 3 :
Elaboració del material, intervenció i seguiment
Hores: 40 h.
Data: del 3 de març al 11 de maig
|
Objectius:
- Dissenyar i realitzar el
material desenvolupat per fomentar les habilitats socials i emocionals.
- Presentar el material
realitzat.
- Assessora als
professionals que treballen amb els nens TEA per poder garantir un seguiment
i una continuïtat del treball realitzat al centre.
- Dur a terme el programa
plantejat amb els alumnes.
Destinataris/àries: logopedes, mestres de les
escoles on van els nens, família, alumnes TEA.
|
ACTIVITATS
I CONTINGUTS
|
1.
S’elaborarà el
material destinat als alumnes amb TEA. Material que pretén ser visual, manipulatiu
i atractiu per tal de poder fomentar les habilitats socials i emocionals.
2.
Es presentarà el material a la tutora i es
farà una planificació.
3.
Es posarà en marxa la intervenció directa
amb els alumnes TEA.
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
1. Coordinacions.
2. Material
necessari per fer els recursos.
3. Programació
del Pla d’actuació
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
|
FASE 4 : Avaluació del pla de treball i
plantejament de la seva continuïtat
Hores: 5 h. Data: del 11 de maig
al 25 de maig
|
Objectius:
Destinataris/àries: Tutora del centre i
estudiant en pràctiques.
|
ACTIVITATS
I CONTINGUTS
|
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
|
dijous, 2 d’abril del 2015
Pla d'intervenció
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada